wtorek, 18 sierpnia 2015

Witajcie !!

Witajcie!! Nazywam się Iza i postanowiłam otworzyć bloga, żeby pokazać Wam co tworzę.
To są moje pierwsze kroki blogowe więc wybaczcie mi, może potrwać kilka dłuższych ( albo i nie ) chwil zanim się nauczę obsługi :P
Moją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam już jakiś czas temu, ale nie mogłam się przekonać do bloga. Tak więc na początku powstał fanpage na facebook - Fabricate Hand Made ( https://www.facebook.com/FabricateHandMade?fref=ts), na który serdecznie zapraszam. 
Są tam pokazane prace, które wykonałam do tej pory. 
No tak ale czym tak naprawdę się zajmuję, już wyjaśniam. Tworzę ręcznie ozdoby do włosów dla pięknych małych ślicznotek, a dla mamuś i nie tylko biżuterię z grafikami. Z czasem, może pojawi się coś więcej.
To tyle na początek, mam nadzieję, że będziecie do mnie tu zaglądać, a w przyszłości może i nie tylko tu się spotkamy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.