poniedziałek, 8 lutego 2016

Karo w roli głównej

Po zwariowanym zeszłym tygodniu i przygotowaniach związanych z balem przebierańców i urodzinami mojego malucha,w końcu dzisiaj udało mi się zrobić zdjęcia biżuterii, którą w ostatnim czasie skończyłam robić. 
I pochwale się nowościami, które zagoszczą u mnie na stałe.




Od dzisiaj będę robiła kolczyki ( wkrętki )  w rozmiarze 10 mm, wcześniej najmniejsze były o wielkości 12 mm. 
Tak więc teraz będą 10 milimetrowe , 12, 14 i 16.



Ale to nie wszystkie nowości. Pytaliście ooo.... klipsy.
I tadam oto one !!



Dla Panów, ale nie tylko będą spinki do mankietów.



Oczywiście do kompletu też  powstał wisior i pierścionek.




A co wy najbardziej lubicie z biżuterii?? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.