piątek, 9 października 2015

Kolczyki z mandalą

Pogoda trochę nie sprzyja robieniu zdjęć, zrobiło się zimno, szaro, buro i jeszcze ten deszcz.W końcu mamy jesień, więc można się spodziewać częściej takiej pogody.
U mnie nadal króluje kolor, bo dlaczego ma być wszystko takie bure i w tonacjach jesieni, chociaż kolory tej pory roku są przepiękne, ale nie każdy je lubi.
Ostatnio pokazywałam kolczyki w kropki ( Kto nie widział zapraszam do zobaczenia tutaj Kolczyki w kropki ), pozostając w tematyce figur geometrycznych, zrobiłam kolejne kolczyki ale tym razem mają mandalę z trójkątami.






A teraz czas już na mnie, bo pora obiadowa się zbliża a ja jeszcze nie zaczęłam obiadu gotować, a sam się nie zrobi. A szkoda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.