niedziela, 4 października 2015

Recykling koszulek

Mam syna, dzielnego przedszkolaka, chciałam dla Niego, zrobić coś fajnego. Bo do tej pory wszystko co robiłam, było skierowane do dziewczyn. Tak więc odkurzyłam swoją dawno nieużywaną maszynę, wzięłam nieużywane i już nikomu nie potrzebne koszulki i... No właśnie co z nimi zrobiłam, zobaczcie Sami?!

Czapka z koszulki

Jak już pisałam wyżej wzięłam koszulki, ale oprócz nich, potrzebowałam jeszcze:
szablonu, nożyczek, szpilek, nici i maszyny do szycia.

Co potrzebujemy do uszycia ??

Szablon odrysowałam na materiale i wycięłam.

Nożyczki

Po wykrojeniu wszystkiego, pospinałam szpilkami, żeby całość pasowała do siebie i nie uciekała. I zszyłam na maszynie do szycia.

Szyjemy czapkę

I tak oto powstała...
Tadam!!!! Dwustronna czapka.

Czapka


Czapka


Czapka


Czapka


Czapka

 Co sądzicie o takim recyklingu?? Może wy też korzystacie z takiej metody i przerabiacie starsze rzeczy na nowe.
Na dzisiaj to wszystko. Dobranoc.




3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.