środa, 23 grudnia 2015

Zielony motyl

Witajcie Kochani co u Was słychać? Jak przygotowania przedświąteczne. U mnie pomału wszystko zaczyna mieć ręce i nogi, chociaż pracy jest jeszcze trochę. Czas kiermaszowy jest już za mną. Chciałam podziękować wszystkim, którzy mnie odwiedzili, dziękuję za miłe rozmowy i ciepłe słowa, które motywują do dalszego działania.
 W tej chwili mam  chwilę czasu dla siebie, bo mały jeszcze w przedszkolu, a do garnków w kuchni zaglądnę po odpoczynku. Tak więc delektuje się pyszną kawą i ciasteczkami ( tymi świątecznymi oczywiście :D )
Postanowiłam, że do końca roku, już nie będę niczego nowego tworzyła, trzeba zregenerować trochę siły i pomyśleć nad tym co robić dalej,  ale nie wiem czy dotrwam w moim postanowieniu.
Tak więc czy dotrwam, czy nie dotrwam się okaże, a jak na razie pokaże to co jeszcze zrobiłam.
A wykonałam komplet biżuterii z motylem, kolczyki, wisior i pierścionek.
Bo taką moją nowością w tym sezonie kiermaszowym były pierścionki.
I moją szkatułkę którą pokazywałam w poprzednim poście  ( http://fabricatehandmade.blogspot.com/2015/11/jak-zrobic-szkatuke-na-pierscionki.html ) wypełniłam nimi po same brzegi i prezentowały się w niej naprawdę ślicznie.








Na koniec chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, cudownych chwil spędzonych z najbliższymi. Dużo ciepła, radości i śniegu za oknem.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.