wtorek, 12 stycznia 2016

Dużo uśmiechu na Nowy Rok

Witajcie Kochani! Jak się macie w  Nowym Roku? Trwacie w Swoich postanowieniach noworocznych, a może jeszcze się nie zastanowiliście nad planem działania na ten rok?? Ja ciągle się jeszcze waham i do końca nie wiem za co się zabrać. Czas pokaże jak to będzie. Póki co staram się ogarnąć po chorobie i lenistwie poświątecznym. Od poniedziałku wzięłam się do pracy, pomału zaczynam przygotowania do Świąt Wielkanocnych. Może wydawać się to dziwne, że już teraz, ale nie chce tego odkładać na ostatnią chwilę jak to mam w zwyczaju robić.
Dziś pokażę kolejny komplet biżuterii, tym razem wisior z łańcuszkiem i pierścionek.
Ale tym razem coś innego i nie są to kolejne kwiatuszki a napis smile :D
A takiego uśmiechu życzę Wam cały czas przez ten rok.






6 komentarzy:

  1. Śliczny komplet. :D I tobie życzę uśmiechu przez cały rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie subtelne ozdoby! Wszystkiego dobrego AniaGotuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie w moim stylu, ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Szkoda, że ja nie noszę biżuterii... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet, a naszyjnik to już w ogóle obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczny komplet! Uwielbiam biżuterię z kaboszonów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.