wtorek, 1 marca 2016

Muszki dla małych i dużych mężczyzn

Od ostatniego postu minęło już sporo czasu, tak mnie pochłonęła praca nad nowym projektem, że nie bardzo miałam czas na pisanie. Chciałam zrobić też coś dla Panów, bo większość tego co robiłam do tej pory, skierowane było do kobiet. Pomysł był w mojej głowie od dłuższego czasu, gorzej było z realizacją. Tak więc niecałe dwa tygodnie temu, kupiłam materiał i rozpoczęłam realizację tego co miałam w głowie. Za pomocą mojej maszyny, udało mi się uszy takie śliczne muchy ( jak byście chcieli zobaczyć jakiej używam maszyny, zapraszam tutaj, a jeśli macie ochotę taką kupić, jest dostępna w tym miejscu ).
Zaglądnijcie również do wcześniejszych postów, w których używałam mojej maszyny i pokazywałam, jak przerobić koszulkę na czapkę.
Dzisiaj pokażę Wam pierwsze dwie wersje w wydaniu dla malucha i jego taty.






Która Wam się bardziej podoba?? Ta w kropki czy w paski ??
Albo w jakich kolorach lub wzorach, Wy byście widzieli taką muchę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który napędza mnie do dalszego działania.